EN   DA   SV

HPE Foundation Care Next Business Day Exchange Service Post Warranty Support opgradering 1år

HPE Foundation Care Next Business Day Exchange Service Post Warranty - Support opgradering - ombytning - 1 år - forsendelse - 9x5 - responstid: NBD - for P/N: JC772A#ABH, JC772AR#ABH, JG336A#B8X, JG336AR, JG554AR, JG554AR#B8X, JH037A, JH037AR
6 247,00DKK4 997,60DKK excl. VAT

HPE Foundation Care Service er en omfattende kombination af hardware- og softwareløsninger, der har til formål at øge tilgængeligheden af din IT-infrastruktur. Tekniske ressourcer fra Hewlett Packard Enterprise arbejder sammen med dit IT-team for at hjælpe dig med at løse hardware- og softwareproblemer med HPE og udvalgte tredjepartsprodukter. For hardwareprodukter, der er dækket af HPE Foundation Care, muliggør tjenesten fjerndiagnose og -support samt hardwarereparation på stedet, hvis det er nødvendigt for at løse et problem.

  • Product no 995651880

    Model HQ3Q5PE

    Brand Hewlett Packard Ente

    EAN

    Weight 1 kg

  • Product information and specifications are guiding only. Without notice, these can be subject to change by the manufacturer. This applies for product images as well.
Produktbeskrivelse HPE Foundation Care Next Business Day Exchange Service Post Warranty - support opgradering - 1 år - forsendelse
Type Support opgradering
Service inkluderet Ombytning
Placering Forsendelse
Totale kontraktperiode 1 år
Svartid Næste forretningsdag
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Designet for P/N: JC772A, JC772A#ABA, JC772A#ABH, JC772AR, JC772AR#ABH, JG336A, JG336A#ABB, JG336A#B8X, JG336AR, JG554A, JG554AR, JG554AR#B8X, JH037A, JH037AR
General
Full Contract Period 1 year
Location Shipment
Response Time Next business day
Service Availability 9 hours a day / 5 days a week
Service Included Replacement
Details
Service & Support Extended service agreement - replacement - 1 year - shipment - response time: NBD - availability: 9 hours a day / Monday-Friday | Technical support - remote diagnosis - 1 year | Technical support - phone consulting - 1 year - availability: 24 hours a
Compatibility Information
Designed For P/N: JC772A, JC772A#ABA, JC772A#ABH, JC772AR, JC772AR#ABH, JG336A, JG336A#ABB, JG336A#B8X, JG336AR, JG554A, JG554AR, JG554AR#B8X, JH037A, JH037AR

HPE Foundation Care NBD-tjeneste

Den fungerer inden for normal arbejdstid og på normale arbejdsdage. Respons på stedet næste arbejdsdag gælder for hændelser med dækket hardware, der ikke kan løses på afstand, og HPE vil gøre en kommercielt rimelig indsats for at reagere på stedet næste arbejdsdag. En autoriseret Hewlett Packard Enterprise-repræsentant vil ankomme til kundens anlæg i løbet af dækningsvinduet for at påbegynde hardwarevedligeholdelsesservice den næste dækningsdag, efter at opkaldet er blevet modtaget og bekræftet af HPE. Onsite-responstid angiver den tidsperiode, der begynder, når det første opkald er modtaget og bekræftet af HPE.

HPE Foundation Care 24/7 service

Hardwaresupport er tilgængelig 24/7 inklusive HPE-helligdage. 4-timers onsite-respons gælder for hændelser med dækket hardware, der ikke kan løses via fjernadgang. En autoriseret Hewlett Packard Enterprise-repræsentant vil ankomme til kundens anlæg i løbet af dækningsvinduet for at påbegynde hardwarevedligeholdelsesservice inden for fire timer efter, at opkaldet er blevet modtaget og bekræftet af HPE. Onsite-responstid angiver den tidsperiode, der begynder, når det første opkald er blevet modtaget og bekræftet af HPE. Dækningsvinduet for softwaresupport er 24x7. Når et softwareproblem er logget, vil en Hewlett Packard Enterprise Solution Center-ingeniør besvare opkaldet inden for to timer.

Håndtering af eskalering

Hewlett Packard Enterprise har etableret formelle eskaleringsprocedurer for at lette løsningen af komplekse hændelser. Den lokale Hewlett Packard Enterprise-ledelse koordinerer eskalering af hændelser og inddrager de relevante HPE-ressourcer til at hjælpe kunden med problemløsning. For udvalgte tredjepartssoftwareprodukter, som HPE leverer softwaresupport og opdateringstjenester til, vil HPE følge de aftalte eskaleringsprocesser, der er etableret mellem HPE og tredjepartsleverandøren for at hjælpe med problemløsning.

HPE 1 Year Post Warranty Foundation Care Next Business Day Exchange Edu/Ret 5900-48 Switch Service

HPE Foundation Care Exchange Service combines popular remote hardware and software services that enable you to increase the availability of your IT infrastructure. Hewlett Packard Enterprise technical resources work with your IT team to help you to resolve hardware and software problems on your HPE products. Hardware exchange offers a reliable and fast parts exchange service for eligible Hewlett Packard Enterprise products. Specifically targeted at products that can easily be shipped and on which you can easily restore data from backup files, HPE Foundation Care Exchange is a cost-efficient and convenient alternative to onsite support. Hardware exchange provides a replacement product or part delivered free of freight charges to your location within a specified period of time. Replacement products or parts are new or equivalent to new in performance.
HPE 1 Year Post Warranty Foundation Care Next Business Day Exchange Edu/Ret 5900-48 Switch Service
slide {0} of {1}, zoom in, HPE 1 Year Post Warranty Foundation Care Next Business Day Exchange Edu/Ret 5900-48 Switch Service

Provides access to Hewlett Packard Enterprise technical resources for problem resolution

  • May contribute to improved system performance and reduced downtime
  • Allows your IT resources to stay focused on their core tasks and priorities