EN   DA   SV

HPE Next Business Day Partner Branded Support Aruba ClearPass New Licensing Access 5år

HPE Next Business Day Partner Branded Support - Teknisk understøtning - for Aruba ClearPass New Licensing Access - 1000 samtidige slutpunkter - til detailkunder - telefonrådgivning - 5 år - 24x7
27 335,00DKK21 868,00DKK excl. VAT

HPE Partner Branded Support giver autoriserede HPE Partner Ready-kanalpartnere hardware- og softwaretjenester fra Hewlett-Packard Enterprise. Tjenesten gør det muligt for partnere at supportere slutbrugerkunder, der har købt partnernes egne brandede supporttjenester.

  • Product no 996811003

    Model H1L06A5#ZCA

    Brand Hewlett Packard Ente

    Weight kg

  • Product information and specifications are guiding only. Without notice, these can be subject to change by the manufacturer. This applies for product images as well.
Produktbeskrivelse HPE Next Business Day Partner Branded Support - teknisk understøtning - for Aruba ClearPass New Licensing Access - 5 år
Service & Support Teknisk understøtning
Service inkluderet Telefonrådgivning
Totale kontraktperiode 5 år
Servicen er åben 24 timer om dagen / 7 dage om ugen
Softwaretitel Aruba ClearPass New Licensing Access
Antal licenser 1000 samtidige slutpunkter
Licens Detaljer Til detailkunder
General
Full Contract Period 5 years
Service Availability 24 hours a day / 7 days a week
Service Included Phone consulting
Type Technical support
Software
Installation Type Locally installed
License Qty 1000 concurrent endpoints
Licensing Details For retail customers
Software Title Aruba ClearPass New Licensing Access
Details
Service & Support Phone consulting - 5 years - availability: 24 hours a day / Monday-Sunday | Remote installation - 5 years - availability: 24 hours a day / Monday-Sunday | New releases update - 5 years | Web knowledge base access - 5 years

Dækningsvindue

Servicedækningsvinduet angiver det tidsrum, hvor partneren kan kontakte HPE for at modtage teknisk hardware- eller softwaresupport og for at bestille reservedele.

Adgang til tekniske ressourcer

Partneren kan få adgang til HPE Priority Partner-supportressourcer via telefon, elektronisk kommunikation eller fax for at få hjælp til at løse hardware- eller softwareproblemer, der er komplekse eller vanskelige at reproducere.

HPE's elektroniske fjernsupportløsning

Hvor det er relevant, giver HPE's elektroniske fjernsupportløsning robuste fejlfindings- og reparationsfunktioner, der kan hjælpe partneren med effektivt at løse rapporterede hændelser. Den kan omfatte løsninger til fjernadgang til systemet og kan tilbyde et praktisk centralt administrationspunkt og en virksomhedsvisning af åbne hændelser og historik.

Adgang til elektroniske supportoplysninger og -tjenester

Som en del af denne service giver HPE partneren adgang til visse service- og supportværktøjer og dokumentation, herunder servicemeddelelser og visse HPE-proprietære servicediagnoseværktøjer.

Rådgivende support til installation

Rådgivende fjernsupport ydes til den partner, der støder på vanskeligheder under udførelsen af en produktinstallation, eller som har brug for råd om korrekt installation eller opdateringsmetoder. Denne servicefunktion omfatter ikke at lede partneren gennem en installationsprocedure fra start til slut.

Fjerndiagnose af problemer og support

Når partneren har foretaget et opkald, og HPE har bekræftet modtagelsen af opkaldet, vil HPE arbejde i løbet af dækningsvinduet for at hjælpe partneren med at isolere hardwarehændelsen og foretage fjernfejlfinding, afhjælpning og løsning af hændelsen.