Hvis problemet ikke kan løses af Helpdesk, vil de sørge for at afhente den defekte enhed til reparation. Deres mål er at afhente den defekte enhed inden for to arbejdsdage efter eskaleringen, og de vil reparere enheden og returnere den til dig. De forbeholder sig ret til at erstatte enheder, der ikke kan repareres økonomisk, med en renoveret model med lignende specifikationer.
Product no 1000783923
Model PSP.PROBRAVIA6.PO2
Brand Sony
EAN 5013493453081
Weight kg
Produktbeskrivelse | Sony PrimeSupport Pro - support opgradering - 2 år - 4./5. år - forsendelse |
Type | Support opgradering |
Service inkluderet | Avanceret erstatning |
Placering | Forsendelse |
Totale kontraktperiode | 2 år |
Understøttet periode | 4. og 5. år |
General | |
---|---|
Full Contract Period | 2 years |
Location | Shipment |
Service Included | Advanced replacement |
Support Period | 4th and 5th year |
Details | |
Service & Support | Extended service agreement - advanced replacement - 2 years - shipment | Technical support - phone consulting - 2 years - availability: 9 hours a day (9:00 AM - 6:00 PM) / Monday-Friday |
Hvis problemet ikke kan løses af Helpdesk, vil de sørge for at afhente den defekte enhed til reparation. Deres mål er at afhente den defekte enhed inden for to arbejdsdage efter eskaleringen, og de vil reparere enheden og returnere den til dig. De forbeholder sig ret til at erstatte enheder, der ikke kan repareres økonomisk, med en renoveret model med lignende specifikationer.
Hvis diagnosen viser, at laseren ikke udsender noget lys, vil de udstede en erstatningslaser. Bemærk: Den naturlige reduktion af laserens lysstyrke over tid udgør ikke en fejl. Kun lasere, der har nul lysstyrke, anses for at være defekte. De vil sørge for at afhente den defekte enhed til udskiftning.
Deres reparationscenter vil inspicere enheden. Hvis de finder, at enheden lider af utilsigtet skade, eller hvis der ikke findes nogen fejl, kan de fakturere dig for forsendelses- og arbejdsomkostningerne. Enheder kan afhentes fra og returneres til enhver adresse på fastlandet i EU-lande, Norge og Schweiz. For alle andre områder bedes du kontakte helpdesk for yderligere hjælp. Uanset hvilken reparationsrute helpdesken vælger, vil alle omkostninger til reservedele og arbejdskraft blive dækket af denne aftale i henhold til standardbetingelserne. Nogle geografiske placeringer uden for EU kan forårsage forsinkelser i forsendelsen, hvilket vil resultere i en længere løsningstid.