EN   DA   SV

Electronic HP Care Pack Pick-Up and Return Service Accidental Damage Protection Support opgradering 3år

Electronic HP Care Pack Pick-Up and Return Service with Accidental Damage Protection - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft - 3 år - levering og afhentning - 9x5 - for Spectre Laptop 13 Pro; Spectre Pro x360 G1, x360 G2; x360 310 G1, 310 G2
2 405,00DKK1 924,00DKK excl. VAT

Undgå hardwareproblemer med HP-hardwaresupport med returnering, når du er andetsteds. Reparation, udskiftning, reservedele, arbejdskraft og udgifterne til forsendelsen – det er alt sammen dækket. Dertil kommer praktisk fjernsupport via telefonen hvor du kan få fordel af vores ekspertise så effektivt som muligt, så du kan komme i gang igen på ingen tid.

  • Product no 988259945

    Model HL508E

    Brand Hewlett-Packard
    Go to brand's website

    EAN 4053162232563

    Weight 1 kg

  • Product information and specifications are guiding only. Without notice, these can be subject to change by the manufacturer. This applies for product images as well.
Produktbeskrivelse Electronic HP Care Pack Pick-Up and Return Service with Accidental Damage Protection - support opgradering - 3 år - levering og afhentning
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering Levering og afhentning
Totale kontraktperiode 3 år
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Designet for Spectre Laptop 13 Pro; Spectre Pro x360 G1, x360 G2; x360 310 G1, 310 G2
General
Full Contract Period 3 years
Location Pick-up and return
Service Availability 9 hours a day / 5 days a week
Service Included Parts and labor
Details
Service & Support Extended service agreement - parts and labor - 3 years - pick-up and return - availability: 9 hours a day / Monday-Friday | Technical support - phone consulting - 3 years - availability: 9 hours a day / Monday-Friday | Technical support - remote diag
Compatibility Information
Designed For HP Spectre Laptop 13 Pro | HP Spectre Pro x360 G1, x360 G2 | HP x360 310 G1, 310 G2

Dit valg af forsendelsesmuligheder

Send din hardware til reparationscenteret angivet af HP, aflever det selv, eller sørg for afhentning – vælg den service med den forsendelse, der passer dig bedst.

Pålidelig reparation via ekstern support

Du får service fra erfarne eksperter, når du er andetsteds, så du nemt og hurtigt får repareret den teknologi, du har brug for i din forretning.

Support du kan stole på

Du kan være sikker på, at din hardware bliver god som ny hurtigst muligt takket være vores kyndige eksperter og effektiv service og support.

Beskyttelse mod uheld

Der kan jo ske ulykker. Hvis din computer bliver udsat for risici, behøver du ikke at bekymre dig – dækning af hændelige skader dækker ved spild af væske, tab, fald og meget mere.