DA   EN   SV

HPE Proactive Care 24x7 Software Service VMware vSAN Enterprise 3år

HPE Proactive Care 24x7 Software Service - Teknisk understøtning - for VMware vSAN Enterprise - opgraderingslicens - 1 processor - ESD - opgradering fra VMware vSAN Advanced - telefonrådgivning - 3 år - 24x7 - responstid: 2 t
15 998,00DKK12 798,40DKK ekskl. moms

HPE Proactive Care Service (Proactive Care) tilbyder et integreret sæt af reaktive og proaktive tjenester, der er designet til at hjælpe dig med at forbedre stabiliteten og driften af din konvergerede infrastruktur for at opnå bedre forretningsresultater. I et komplekst konvergeret og virtualiseret miljø skal mange komponenter arbejde effektivt sammen. Proactive Care er specielt designet til at understøtte enheder i disse miljøer og giver forbedret support, der dækker servere, operativsystemer, hypervisorer, storage, SAN'er (storage area networks) og netværk.

  • Varenummer 996214874

    Model U5KK4E

    Producent Hewlett Packard Ente

    EAN

    Vægt 1 kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse HPE Proactive Care 24x7 Software Service - teknisk understøtning - for VMware vSAN Enterprise - 3 år
Service & Support Teknisk understøtning
Service inkluderet Telefonrådgivning
Totale kontraktperiode 3 år
Svartid 2 timer
Servicen er åben 24 timer om dagen / 7 dage om ugen
Softwaretitel VMware vSAN Enterprise
Licenstype Opgraderingslicens
Antal licenser 1 processor
Valideringsperiode for licens 3 år
Licens Detaljer ESD
Opgradering fra VMware vSAN Advanced
Generelt
Service inkluderet Telefonrådgivning
Servicen er åben 24 timer om dagen / 7 dage om ugen
Svartid 2 timer
Totale kontraktperiode 3 år
Type Teknisk understøtning
Programmer
Antal licenser 1 processor
Installationstype Installeret lokalt
Licens Detaljer ESD
Licenstype Opgraderingslicens
Opgradering fra VMware vSAN Advanced
Softwarelicens - Valideringsperiode 3 år
Softwaretitel VMware vSAN Enterprise
Detaljer
Service & Support Telefonrådgivning - 3 år - responstid: 2 timer - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag | E-mailkonsultation - 3 år - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag | Fax-on demand - 3 år - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag