HPE Partner Branded Support giver autoriserede HPE Partner Ready-kanalpartnere hardware- og softwaretjenester fra Hewlett-Packard Enterprise. Tjenesten gør det muligt for partnere at supportere slutbrugerkunder, der har købt partnernes egne brandede supporttjenester.
Varenummer 996811003
Model H1L06A5#ZCA
Producent Hewlett Packard Ente
Vægt kg
Produktbeskrivelse | HPE Next Business Day Partner Branded Support - teknisk understøtning - for Aruba ClearPass New Licensing Access - 5 år |
Service & Support | Teknisk understøtning |
Service inkluderet | Telefonrådgivning |
Totale kontraktperiode | 5 år |
Servicen er åben | 24 timer om dagen / 7 dage om ugen |
Softwaretitel | Aruba ClearPass New Licensing Access |
Antal licenser | 1000 samtidige slutpunkter |
Licens Detaljer | Til detailkunder |
Generelt | |
---|---|
Service inkluderet | Telefonrådgivning |
Servicen er åben | 24 timer om dagen / 7 dage om ugen |
Totale kontraktperiode | 5 år |
Type | Teknisk understøtning |
Programmer | |
Antal licenser | 1000 samtidige slutpunkter |
Installationstype | Installeret lokalt |
Licens Detaljer | Til detailkunder |
Softwaretitel | Aruba ClearPass New Licensing Access |
Detaljer | |
Service & Support | Telefonrådgivning - 5 år - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag | Fjerninstallation - 5 år - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag | Opdatering af nye udgaver - 5 år | Web knowledge base adgang - 5 år |
Servicedækningsvinduet angiver det tidsrum, hvor partneren kan kontakte HPE for at modtage teknisk hardware- eller softwaresupport og for at bestille reservedele.
Partneren kan få adgang til HPE Priority Partner-supportressourcer via telefon, elektronisk kommunikation eller fax for at få hjælp til at løse hardware- eller softwareproblemer, der er komplekse eller vanskelige at reproducere.
Hvor det er relevant, giver HPE's elektroniske fjernsupportløsning robuste fejlfindings- og reparationsfunktioner, der kan hjælpe partneren med effektivt at løse rapporterede hændelser. Den kan omfatte løsninger til fjernadgang til systemet og kan tilbyde et praktisk centralt administrationspunkt og en virksomhedsvisning af åbne hændelser og historik.
Som en del af denne service giver HPE partneren adgang til visse service- og supportværktøjer og dokumentation, herunder servicemeddelelser og visse HPE-proprietære servicediagnoseværktøjer.
Rådgivende fjernsupport ydes til den partner, der støder på vanskeligheder under udførelsen af en produktinstallation, eller som har brug for råd om korrekt installation eller opdateringsmetoder. Denne servicefunktion omfatter ikke at lede partneren gennem en installationsprocedure fra start til slut.
Når partneren har foretaget et opkald, og HPE har bekræftet modtagelsen af opkaldet, vil HPE arbejde i løbet af dækningsvinduet for at hjælpe partneren med at isolere hardwarehændelsen og foretage fjernfejlfinding, afhjælpning og løsning af hændelsen.