DA   EN   SV

Poly Elite Support opgradering 1år

Poly Elite - Support opgradering - fremryknings-hardwareudskiftning - 1 år - forsendelse - responstid: NBD - for Poly Studio E70
9 010,00DKK7 208,00DKK ekskl. moms

Virksomhedsprocesser er dybt afhængige af virtuelle samarbejdsværktøjer, hvilket gør dit samlede kommunikationsmiljø til den vigtigste prioritet. Du skal have et supportteam, som forstår dit unikke miljø og dine specifikke behov. Vores Elite Service hjælper dig med en holistisk supportstrategi, som optimerer ydeevne og øger din afkastningsgrad.

  • Varenummer 1001846585

    Model U73Q2PV

    Producent Hewlett-Packard
    Gå til producentens hjemmeside

    EAN

    Vægt kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Poly Elite - support opgradering - 1 år - forsendelse
Type Support opgradering
Service inkluderet Fremryknings-hardwareudskiftning
Placering Forsendelse
Totale kontraktperiode 1 år
Svartid Næste forretningsdag
Designet for Poly Studio E70
Generelt
Placering Forsendelse
Service inkluderet Fremryknings-hardwareudskiftning
Svartid Næste forretningsdag
Totale kontraktperiode 1 år
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - fremryknings-hardwareudskiftning - 1 år - forsendelse - responstid: NBD | Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 1 år - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag | Teknisk understøttelse - web knowledge base adgang -
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for Poly Studio E70

Et enkelt kontaktpunkt, hvor du kan få den hjælp, du har brug for

Poly vil tildele en dedikeret Customer Succes Manager (CSM) til at overvåge, analysere og rapportere om service og support af dine Poly-løsninger.

Den tekniske support, du altid kan regne med

TAM er din primære tekniske ressource, som håndterer eskaleringer, opdaterer CSM, kommer med anbefalinger til implementeringsplanlægning, sørger for versionskontrol af software- og hardwareproduktopgraderinger og fører tilsyn med fjernimplementering af systemopgraderinger.

Prioriteret teknisk support 24x7 til et udpeget team

Få kontospecifik telefonadgang til kundesupportteamet, der er bekendt med din implementering, og som hjælper med at løse problemer døgnet rundt.

Ecosystem Cloud Partner Support (ECPS)

Ecosystem Cloud Partner Support (ECPS) forbedrer svartiderne i Poly-aktiverede ecosystem cloud-løsninger ved at fungere som dit primære kontaktpunkt.