DA   EN   SV

Lenovo Onsite Upgrade Support opgradering 5år

Lenovo Onsite Upgrade - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft - 5 år - on-site - responstid: NBD - for ThinkCentre M32; M53; M600; M700; M720q; M73; M73e; M83
439,00DKK351,20DKK ekskl. moms

Lenovos tilbyder en omfattende portefølje af tjenester, der giver ekstra værdi, og som understøtter den fulde livscyklus af dine Lenovo-aktiver lige fra indkøb til bortskaffelse. Vores serviceerfaring kan optimere produktivitet og brugertilfredshed ved at reducere nedetid og gøre dig og eller dine it-medarbejdere i stand til at fokusere på jeres forretningskritiske problemer.

  • Varenummer 989056853

    Model 5WS0D81226

    Producent
    Gå til producentens hjemmeside

    EAN

    Vægt 0.01 kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Lenovo Onsite Upgrade - support opgradering - 5 år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 5 år
Svartid Næste forretningsdag
Designet for ThinkCentre M32 10BM; M53 10DB, 10DC, 10DD, 10DE, 10DW, 10DX, 10DY, 10EC, 10ED; M600 10G8, 10G9, 10GB, 10GD, 10GF, 10GH, 10GK, 10GM, 10KG, 10KH, 10KJ, 10KK; M700 10GR, 10GT, 10JM, 10JN, 10JQ, 10JR, 10JS, 10JT; M720q 10T7; M73 10AY, 10DK, 10DL; M73e 10AY; M83 10E8, 10E9
Generelt
Placering On-site
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Svartid Næste forretningsdag
Totale kontraktperiode 5 år
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 5 år - on-site - responstid: NBD
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for Lenovo ThinkCentre M32 10BM | Lenovo ThinkCentre M53 10DB, 10DC, 10DD, 10DE, 10DW, 10DX, 10DY, 10EC, 10ED | Lenovo ThinkCentre M600 10G8, 10G9, 10GB, 10GD, 10GF, 10GH, 10GK, 10GM, 10KG, 10KH, 10KJ, 10KK | Lenovo ThinkCentre M700 10GR, 10GT, 10JM, 10J
Inkluderer 5 År Service på stedet

Inkluderer 5 År Service på stedet

Hvis et problem ikke kan løses via ekstern support, kan enheden repareres af en tekniker på din adresse via Onsite Support, så du undgår at skulle sende den ud i byen. Hvis reparationer ikke kan afsluttes på stedet, sender Lenovo enheden til reparation eller udskiftning på et lokalt servicecenter, hvorefter den returneres til dig.

Dele og arbejdstid
Lenovo dækker udskiftning af dele og arbejdstid.

Basis telefonsupport
Teknikere kan via fjernadgang diagnosticere hardwareproblemer og almindelige grundlæggende problemer, der kan opstå i løbet af garantiperioden. Softwaresupport dækkes ikke.

Reparationer udføres på din adresse
Lenovo Onsite Service betyder, at du aldrig behøver fjerne din pc eller sende den. Lenovo-teknikere kommer til dig. Hurtigere reparation betyder, at du hurtigt kan komme videre!