HP Priority Access Service giver it-supportere direkte adgang til højt specialiserede fjernsupportmedarbejdere. Det mindsker behovet for telefonsamtaler, fordi de kan udnytte de interne diagnoser og effektivt behandle reparationer og løse eventuelle problemer. Og det giver en globalt ensartet oplevelse i mere end 60 lande og på mere end 20 sprog.
Varenummer 988786600
Model U1PV7E
Producent
Hewlett-Packard
Gå til producentens hjemmeside
EAN
Vægt 0.01 kg
Produktbeskrivelse | Electronic HP Care Pack Priority Access Service - teknisk understøtning - 5 år |
Type | Teknisk understøtning |
Service inkluderet | Telefonrådgivning |
Totale kontraktperiode | 5 år |
Svartid | Næste tilgængelige agent |
Servicen er åben | 9 timer om dagen / 5 dage om ugen |
Pristype | 250+ sæder |
Generelt | |
---|---|
Pristype | 250+ sæder |
Service inkluderet | Telefonrådgivning |
Servicen er åben | 9 timer om dagen / 5 dage om ugen |
Svartid | Næste tilgængelige agent |
Totale kontraktperiode | 5 år |
Detaljer | |
Service & Support | Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 5 år - responstid: næste tilgængelige agent - tilgængelighed: 9 timer pr. dag / mandag-fredag | Teknisk understøttelse - fjern diagnosis - 5 år |
Giv den interne it-supportafdeling øjeblikkelig adgang til højt specialiserede fjernsupportmedarbejdere, der taler sproget og går i gang med at løse problemerne med det samme.
Du får glæde af fælles it-assistance fra et team, der forstår og sætter pris på viden om fejlfinding og udnytter dine interne diagnoser.
Udnyt dine it-ressourcer optimalt med adgang til onlineværktøjer, der gør det hurtigt og nemt at indsende anmodninger om it-support.