DA   EN   SV

Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support Post Warranty 2år Reservedele og arbejdskraft

Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support Post Warranty - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft - 2 år - on-site - 9x5 - responstid: NBD - for LaserJet Enterprise MFP M725dn, MFP M725f, MFP M725z, MFP M725z+
9 015,00DKK7 212,00DKK ekskl. moms

HP's hardwaresupport næste hverdag til rejsende giver brugere af mobile computere en hardwaresupportløsning til deres nye bærbare HP-produkt. Denne nemme og praktiske løsning tilbydes i alle de lande/geografiske områder, der er angivet i tabel 1. Denne service tilbydes til brugere af udvalgte HP- og Compaq-produkter og omfatter, afhængigt af lokal tilgængelighed, svartid på stedet næste hverdag (med diagnosticering via fjernforbindelse på lokalt sprog i deltagende lande) i forbindelse med hardwareproblemløsning. Tjenesten udbydes inden for normal kontortid og på almindelige hverdage for landet/området.

  • Varenummer 988275938

    Model U7Y73PE

    Producent Hewlett-Packard
    Gå til producentens hjemmeside

    EAN 4053162327450

    Vægt 0.99 kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support Post Warranty - support opgradering - 2 år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 2 år
Svartid Næste forretningsdag
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Designet for LaserJet Enterprise MFP M725dn, MFP M725f, MFP M725z, MFP M725z+
Generelt
Placering On-site
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Svartid Næste forretningsdag
Totale kontraktperiode 2 år
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 2 år - on-site - responstid: næste forretningsdag - tilgængelighed: 9 timer pr. dag / mandag-fredag
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for HP LaserJet Enterprise MFP M725dn, MFP M725f, MFP M725z, MFP M725z+
slide {0} of {1}, zoom in, Produktbillede
slide {0} of {1}, zoom in, Produktbillede

HP hardware support during your travel

Alle behov kan opfyldes takket være flere serviceniveauer.
Maksimer produktiviteten ved at vælge præcis det serviceniveau, der er nødvendigt, for at styre virksomheden it-udstyr proaktivt.
Hurtig, kvalificeret respons giver højere oppetid og maksimerer ydelsen.
Hvis du anskaffer HP Care Pack service samtidig med dit HP-produkt sænkes de samlede omkostninger.
HP Care Pack Services leveres via et netværk af akkrediterede partnere eller af en HP-tekniker, så du får den bedst mulige service.

Care Pack-typeElektronisk
GarantidækningEkstra garanti
ServicestedPå stedet
ServicemetodeReparation på stedet
DækningsvindueAlmindelige hverdage – 9 timer
SvartidSvar næste hverdag
SupporttypeReparation på stedet
Varighed2 år
UNSPSC-kode81111812
ServiceegenskaberThis service is available in the following countries/geographic locations:
Once the Customer has placed a service request via a designated HP support telephone number, HP will work with the Customer during the coverage window to isolate the hardware problem and to remotely troubleshoot, remedy, and resolve the problem. Prior to any onsite assistance, HP may initiate and perform remote diagnostics using electronic remote support tools (where available) to access covered products, or HP may use other means available to facilitate remote problem resolution.
Onsite response time specifies the period of time that begins when the initial service request is received and logged with HP and ends when the HP authorized representative arrives at the Customer’s site, if this time falls within the specified coverage window. Response times are measured during the coverage window only and may be carried over to the next day for which there exists a coverage window.
Serviceegenskaber, overskriftTravel coverage
Remote problem diagnosis and support
Onsite response time
Dækningsperiode (måneder)24
GarantitypeP