DA   EN   SV

Electronic HP Care Pack Priority Access 3år Telefonrådgivning

Electronic HP Care Pack Priority Access - Teknisk understøtning - telefonrådgivning - 3 år
413,00DKK330,40DKK ekskl. moms

HP Priority Access Service giver it-supportere direkte adgang til højt specialiserede fjernsupportmedarbejdere. Det mindsker behovet for telefonsamtaler, fordi de kan udnytte de interne diagnoser og effektivt behandle reparationer og løse eventuelle problemer. Og det giver en globalt ensartet oplevelse i mere end 60 lande og på mere end 20 sprog.

  • Varenummer 988458626

    Model U1PB2E

    Producent Hewlett-Packard
    Gå til producentens hjemmeside

    EAN

    Vægt 0.99 kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Electronic HP Care Pack Priority Access - teknisk understøtning - 3 år
Type Teknisk understøtning
Service inkluderet Telefonrådgivning
Totale kontraktperiode 3 år
Generelt
Service inkluderet Telefonrådgivning
Totale kontraktperiode 3 år
Detaljer
Service & Support Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 3 år | Teknisk understøttelse - fjern diagnosis - 3 år

Ingen omsvøb – it til it

Giv den interne it-supportafdeling øjeblikkelig adgang til højt specialiserede fjernsupportmedarbejdere, der taler sproget og går i gang med at løse problemerne med det samme.

Vi behandler din teknikere som teknikere – og ikke som slutbrugere

Du får glæde af fælles it-assistance fra et team, der forstår og sætter pris på viden om fejlfinding og udnytter dine interne diagnoser.

Vi leverer it-support i verdensklasse

Udnyt dine it-ressourcer optimalt med adgang til onlineværktøjer, der gør det hurtigt og nemt at indsende anmodninger om it-support.

slide {0} of {1}, zoom in, HP's 3-års Priority Access-udskrivningsservice

Ingen omsvøb – it til it

Giv den interne it-supportafdeling øjeblikkelig adgang til højt specialiserede fjernsupportmedarbejdere, der taler sproget og går i gang med at løse problemerne med det samme.

Vi behandler din teknikere som teknikere – og ikke som slutbrugere

Du får glæde af fælles it-assistance fra et team, der forstår og sætter pris på viden om fejlfinding og udnytter dine interne diagnoser.

Vi leverer it-support i verdensklasse

Udnyt dine it-ressourcer optimalt med adgang til onlineværktøjer, der gør det hurtigt og nemt at indsende anmodninger om it-support.