DA   EN   SV

Lenovo Onsite Upgrade Support opgradering 3år

Lenovo Onsite Upgrade - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft (for system med 1 års depot- eller bær med ind-garanti) - 3 år - on-site - for Miix 520-12IKB; Tablet 10; ThinkPad 10 (1st Gen); 10 (2nd Gen); 8
1 909,00DKK1 527,20DKK ekskl. moms

Lenovos tilbyder en omfattende portefølje af tjenester, der giver ekstra værdi, og som understøtter den fulde livscyklus af dine Lenovo-aktiver lige fra indkøb til bortskaffelse. Vores serviceerfaring kan optimere produktivitet og brugertilfredshed ved at reducere nedetid og gøre dig og eller dine it-medarbejdere i stand til at fokusere på jeres forretningskritiske problemer.

  • Varenummer 992984037

    Model 5WS0Q84407

    Producent
    Gå til producentens hjemmeside

    EAN

    Vægt 0.1 kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Lenovo Onsite Upgrade - support opgradering - 3 år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 3 år
Tildækkdede konfigurationer System med 1 års depot- eller bær med ind-garanti
Designet for Miix 520-12IKB 20M3, 20M4; Tablet 10 20L3, 20L4; ThinkPad 10 (1st Gen) 20C1, 20C3; 10 (2nd Gen) 20E3, 20E4; 8 20BN
Generelt
Placering On-site
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Tildækkdede konfigurationer System med 1 års depot- eller bær med ind-garanti
Totale kontraktperiode 3 år
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 3 år - on-site
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for Lenovo Miix 520-12IKB 20M3, 20M4 | Lenovo Tablet 10 20L3, 20L4 | Lenovo ThinkPad 10 (1st Gen) 20C1, 20C3 | Lenovo ThinkPad 10 (2nd Gen) 20E3, 20E4 | Lenovo ThinkPad 8 20BN
Inkluderer 3 År Service på stedet

Inkluderer 3 År Service på stedet

Hvis et problem ikke kan løses via ekstern support, kan enheden repareres af en tekniker på din adresse via Onsite Support, så du undgår at skulle sende den ud i byen. Hvis reparationer ikke kan afsluttes på stedet, sender Lenovo enheden til reparation eller udskiftning på et lokalt servicecenter, hvorefter den returneres til dig.

Dele og arbejdstid
Lenovo dækker udskiftning af dele og arbejdstid.

Basis telefonsupport
Teknikere kan via fjernadgang diagnosticere hardwareproblemer og almindelige grundlæggende problemer, der kan opstå i løbet af garantiperioden. Softwaresupport dækkes ikke.

Reparationer udføres på din adresse
Lenovo Onsite Service betyder, at du aldrig behøver fjerne din pc eller sende den. Lenovo-teknikere kommer til dig. Hurtigere reparation betyder, at du hurtigt kan komme videre!