Dells Basic Service leverer pålidelig support til dine behov for reparation og udskiftning af hardware. Arbejd med lokale supportmedarbejdere på Dell-udpegede opkalds- og reparationscentre, der reparerer eller udskifter, plus reservedele og arbejdskraft.
Varenummer 1001305404
Model OT_2OS5OS
Producent
Gå til producentens hjemmeside
EAN
Vægt kg
Produktbeskrivelse | Dell Upgrade from 2Y Basic Onsite to 5Y Basic Onsite - support opgradering - 3 år - 3./4./5. år - on-site |
Type | Support opgradering |
Service inkluderet | Reservedele og arbejdskraft |
Placering | On-site |
Totale kontraktperiode | 3 år |
Understøttet periode | 3., 4. og 5. år |
Svartid | Næste forretningsdag |
Servicen er åben | Åbningstider/5 dage om ugen |
Designet for | OptiPlex |
Generelt | |
---|---|
Placering | On-site |
Service inkluderet | Reservedele og arbejdskraft |
Servicen er åben | Åbningstider/5 dage om ugen |
Svartid | Næste forretningsdag |
Totale kontraktperiode | 3 år |
Understøttet periode | 3., 4. og 5. år |
Detaljer | |
Service & Support | Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 3 år - on-site - responstid: NBD - tilgængelighed: forretningstimer / mandag-fredag | Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 3 år - tilgængelighed: forretningstimer / mandag-fredag | Teknisk un |
Oplysninger om kompatibilitet | |
Designet for | Dell OptiPlex |
Support ydes på lokale arbejdsdage og åbningstider, undtagen weekender og regelmæssigt observerede helligdage.
Dell-certificerede fagfolk vil arbejde sammen med dig for at løse hardwareproblemer.
Lever din computer til et Dell-udpeget reparationscenter. Når computeren er blevet repareret, vil du blive kontaktet og bedt om at arrangere afhentning af den.
En Dell-repræsentant henter din computer og tager den med til et Dell-udpeget reparationscenter. Når reparationen er færdig, får du din computer tilbage.
En servicetekniker kommer hjem til dig den næste arbejdsdag for at reparere din computer efter fjerndiagnose.
Når din computer modtages på et Dell-udpeget reparationscenter, vil en Dell-autoriseret repræsentant yde teknisk support på det defekte hardwareprodukt. Dette omfatter reparation eller udskiftning af komponenter eller hele enheden efter behov.