DA   EN   SV

Dell Upgrade from 2Y Basic Onsite to 5Y Basic Onsite Support opgradering 3år

Dell Upgrade from 2Y Basic Onsite to 5Y Basic Onsite - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft - 3 år (3./4./5. år) - on-site - åbningstider/5 dage om ugen - responstid: NBD - for OptiPlex
363,00DKK290,40DKK ekskl. moms

Dells Basic Service leverer pålidelig support til dine behov for reparation og udskiftning af hardware. Arbejd med lokale supportmedarbejdere på Dell-udpegede opkalds- og reparationscentre, der reparerer eller udskifter, plus reservedele og arbejdskraft.

  • Varenummer 1001305404

    Model OT_2OS5OS

    Producent
    Gå til producentens hjemmeside

    EAN

    Vægt kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Dell Upgrade from 2Y Basic Onsite to 5Y Basic Onsite - support opgradering - 3 år - 3./4./5. år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 3 år
Understøttet periode 3., 4. og 5. år
Svartid Næste forretningsdag
Servicen er åben Åbningstider/5 dage om ugen
Designet for OptiPlex
Generelt
Placering On-site
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Servicen er åben Åbningstider/5 dage om ugen
Svartid Næste forretningsdag
Totale kontraktperiode 3 år
Understøttet periode 3., 4. og 5. år
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 3 år - on-site - responstid: NBD - tilgængelighed: forretningstimer / mandag-fredag | Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 3 år - tilgængelighed: forretningstimer / mandag-fredag | Teknisk un
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for Dell OptiPlex

Teknisk support via telefon

Support ydes på lokale arbejdsdage og åbningstider, undtagen weekender og regelmæssigt observerede helligdage.

Fjerndiagnosticering af problemer og support

Dell-certificerede fagfolk vil arbejde sammen med dig for at løse hardwareproblemer.

Carry-In Service (CIS)

Lever din computer til et Dell-udpeget reparationscenter. Når computeren er blevet repareret, vil du blive kontaktet og bedt om at arrangere afhentning af den.

Afhentnings- og returneringsservice (CAR)

En Dell-repræsentant henter din computer og tager den med til et Dell-udpeget reparationscenter. Når reparationen er færdig, får du din computer tilbage.

Onsite-service næste arbejdsdag efter fjerndiagnose

En servicetekniker kommer hjem til dig den næste arbejdsdag for at reparere din computer efter fjerndiagnose.

Service på reparationscenter

Når din computer modtages på et Dell-udpeget reparationscenter, vil en Dell-autoriseret repræsentant yde teknisk support på det defekte hardwareprodukt. Dette omfatter reparation eller udskiftning af komponenter eller hele enheden efter behov.